Praktická encyklopedie žurnalistiky

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK...
  • Dostupnost: 1 ks
  • EAN: 9788072772667
  • Číslo zboží: 0096720
Dostupné množství: 1,000
30,-


Specifikace

Další
Parametry
Nakladatel
Rok vydání
2007
Počet stran
264
Jazyk vydání
Vazba
Vlastnosti
ISBN
978-80-7277-266-7
Stav
Viz. foto
Kategorie
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.